10 Aralık 2012 Pazartesi

At Alkışı Parmak Oyunu



At Alkışı Parmak Oyunu
Atlar ormanda yavaşca yürüyor
tıkır tıkır da tıkır (3)
Aaaa!! O da ne? Bir Taşlık.
Taşlığın Altından Geçemem
Üstünden Geçemem
Ama İçinden Geçebilirim

(eller göğüse veya bacaklara vurularak taşlıkta yürüme sesi yapılır)

Yürümeye Devam Ettim

Tıkır tıkır da tıkır (3)
Aaaa!! O da ne? Bir Çimenlik.
Çimenliğin Altından Geçemem
Üstünden Geçemem
Ama İçinden Geçebilirim

(eller birbirine sürtülerek ses çıkartılır)


Yürümeye Devam Ettim

Tıkır tıkır da tıkır (3)
Aaaa!! O da ne? Bir Bataklık.
Bataklığın Altından Geçemem
Üstünden Geçemem
Ama İçinden Geçebilirim

(Dil damağa vurularak ses çıkartılır)


Yürümeye Devam Ettim

Tıkır tıkır da tıkır (3)
Aaaa!! O da ne? Bir Asma Köprü.
Asma Köprünün Altından Geçemem
Üstünden Geçemem
Ama İçinden Geçebilirim

(sağa sola sallanarak gacır gucur sesler çıkarılır.)


Yürümeye Devam Ettim

Tıkır tıkır da tıkır (3)
Aaaa!! O da ne? Bir dev

AMA BEN DEVLERDEN KORKMAM Kİİ..:))








6 yorum:

  1. Gülçin öğretmenim bayıldık bayıldık ne güzel düşünmüşsünüz hayran kaldık
    Bende ana sınıfı öğretmeniyim oğlum 23 aylık bişeyler öğretiyorum çoğuna rastladık bloğunuzda ve Etka severek sevinecek izledi
    Sabırsızlıkla yeni çalışmalarınızı bekliyoruz
    Bu arada ara ara istek yapabilirmiyiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstek apabilirsiniz, bildiklerimi ve cocukların en sevdiklerini önce apıp siteye yüklemek istiyorum

      Sil
    2. hocam okulöncesi şarkılarının gitar akorlarını paylaşabilir misiniz :)

      Sil
  2. hocam okulöncesi şarkılarının gitar akorlarını bulabilir miyiz :)

    YanıtlaSil
  3. Çalışmalarınızı çok beğeniyorum emeğinize sağlık bende 4 6 yas Öğretmeniyim severek izliyoruz tebrikler

    YanıtlaSil
  4. Iyiki varsınız cocuklarim sizin cocuk şarkılarınızı ile büyüyor iyiki varsiniz

    YanıtlaSil